Beko HTV 7732 XA 01 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko HTV 7732 XA 01 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tommy 25-01-2024

Mooi design. Maar slechte kwaliteit

Mooi design wasmachine/droger.
Echter na iets meer dan 3 jaar dus helaas ook buiten garantie. Trommel van achter lek. Echter het onderdeel niet te vinden om dit te maken. Droog stand werkt als je er niet te veel instopt. Dus 2 dekens gaat al niet meer werken wordt niet droog. Wassen werkt wel goed. Maar daar heb ik na 3 jaar niks meer aan als die lekt. En als ik andere revieuws moet lezen lekte bij andere de wasmachine ook. Dus geen grote aanrader om te kopen. Ik verwacht wel dat me wasmachine 10 jaar mee mag gaan en als daar is een reparatie bij komt oke. Maar dat het dan niet meer te repareren is na 3 jaar dat is gewoon heel erg zuur.

Pluspunten

• Was wordt schoon
  • Heb geen apparte droger nodig

Minpunten

• Voor droge kan er maar weinig in de machine
  • Lekt water na verloop van tijd

Saskia 15-01-2023

Mooi uiterlijk maar resultaat tegenvallemd

Geschreven voor: Beko HTV 7732 XA 01

De was droger ziet er mooi uit maar samen gebruiken vind ik geen succes. Aantal keer zaten de handdoeken helemaal aan de wand geplakt en stijf eruit. Sindsdien was ik eerst en zet deze daarna handmatig op drogen. Ook begon deze na aantal weken licht te lekken en nooit antwoord gekregen van Beko. Gelukkig stond deze in een lekbak

Pluspunten

• Mooi design en kleur

Minpunten

• Lekte snel kleine hoeveelheid water
  • niet bij elk programma goed resultaat
  • Geen reactie op klacht

i********@g******** 20-07-2021
Geschreven voor: Beko HTV 7732 XA 01

Ik heb deze wasdroger zo'n 8 maanden. Na zo'n 3 maanden begon hij wat te lekken. En een paar dagen daarna zat er een scheur in de manchet. Ik contant met Asogem, het bedrijf die alles voor Beko regels. Volgens hun valt dat onder de garantie. Maar volgens de consumenten wet moeten zij juist aantonen dat het niet en fout van de machine was. Na veel heb een weer gemaild, ook via het bedrijf die hem geleverd heeft, is hier niets uit gekomen. Ja ze willen hem maken, maar dan moet ik betalen. Gaat niet gebeuren! Dus mijn advies... Koop nooit een Beko.
Waar kan ik verder zeggen over de machine. Hij is heel basic. Doet wat hij moet. Al centrifugeert hij sinds niet goed. Dan is de was nog zeiknat. Ook zit er een droog functie op wat de was er nog vrij vochtig uit komt.
Conclusie: service van Asogem geef ik een 1. Functioneren van de machine een 5½. Als je een machine wil kopen, kijk niet alleen naar de reviews van het merk, maar ook het bedrijf waar je hem gestuurd wordt als er iets mis is. In dit geval Google Asogem. Dan weet je genoeg.